Smiltenes un Beverīnas novadi aicina iesaistīties novadu zīmola un vizuālās identitātes izstrādē

zimolam foto 25mar2019 rakstamSmiltenes un Beverīnas novadi aicina novada iedzīvotājus, uzņēmējus un tūristus, izsakot savu viedokli, iesaistīties novadu zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģijas, kā arī vizuālās identitātes izstrādē. Lai sekmētu iedzīvotāju līdzdalību un atvieglotu viedokļa paušanu, aptaujas tiek veiktas interneta vidē, un tajās aicināts iesaistīties ikviens, kuram rūp abu novadu attīstība.

Katrs no novadiem aptauju organizē atsevišķi trīs galvenajām interesentu grupām: iedzīvotājiem, uzņēmējiem un tūristiem. Aptauju, saskaņā ar iepirkuma rezultātiem, pašvaldību uzdevumā īsteno aģentūra Triple Bounce. Aptaujas ir pilnībā anonīmas, un to rezultāti tiks izmantoti tikai apkopotā veidā. “Smiltenes un Beverīnas novadu iedzīvotāji un uzņēmēji savu viedokli aicināti paust līdz pat februāra beigām. Aptaujā par mūsu novadiem mudinām iesaistīties  arī tūristus, un šī aptauja ir beztermiņa,” stāsta Smiltenes novada domes pārstāve Marita Mūze.  

Aptaujas būs veids, kā iegūt padziļinātu un vispusīgu izpratni par novada identitātes aspektiem, vērtībām, pašuztveri, salīdzinošo vērtējumu, novada pastāvīgo, mainīgo un simbolisko faktoru uztveri, novadu simbolizējošo resursu uztveri un to attīstības dinamiku un  zīmola identitātes atribūtiem. Iegūtā informācija tiks izmantota, izstrādājot novadu nākotnes attīstības plānu mārketinga, tēla un zīmola stratēģijas jomā, ņemot vērā arī iedzīvotāju un uzņēmēju vēlmes.

“Aptauja internetā ir ātrs un vienkāršs veids, kā paust savas domas par to, kādam mūsu novadam būtu jābūt nākotnē, un kā mēs gribam, lai mūsu novadu redz citi – gan pārējā Latvijā, gan ārvalstīs. Esam pārliecināti, ka tas ir būtiski gan mūsu pašu iedzīvotajiem, gan uzņēmējiem,” norāda Beverīnas novada pašvaldības domes pārstāve Marija Melngārša.

“Latvijas novadi savā starpā konkurē, piesaistot tūristus gan no citiem Latvijas reģioniem, gan ārvalstīm. Pārdomāts tēls un zīmola stratēģija ir neatsverams instruments tūristu un investīciju piesaistei, un ir patiess gandarījums redzēt, ka Latvijas pašvaldības par šiem jautājumiem sākušas domāt, šajā procesā iesaistot arī novada iedzīvotājus, uzņēmējus un viesus,” saka reklāmas aģentūras Triple Bounce vadītājs Eduards Dubovickis. 

Jau vēstīts, ka ar mērķi veicināt Smiltenes un Beverīnas novadu uzņēmējdarbības un tūrisma attīstību, investīciju piesaisti, kā arī uzlabotu abu novadu atpazīstamību Latvijas un starptautiskā mērogā, Smiltenes un Beverīnas novadiem 2019.gadā tiks izstrādāta jauna vizuālā identitāte un zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģija. Tiesības to izstrādāt saskaņā ar iepirkuma rezultātiem ieguvusi reklāmas aģentūra Triple Bounce. Projektu sadarbībā ar Smiltenes un Beverīnas novadu pašvaldībām īsteno biedrība “Abulas lauku partnerība” ELFLA projekta “Place branding for rural development” ietvaros par Eiropas Savienības piešķirtajiem līdzekļiem.

Aptaujas atrodamas:

 Iedzīvotāju aptauja Smiltenes novads https://bit.ly/2BM8rc1  Beverīnas novads: https://bit.ly/2Xofcd2 
 Uzņēmēju aptauja  Smiltenes novads https://bit.ly/2twPxBq Beverīnas novads https://bit.ly/2GCAcI8 
 Aptauja tūristiem  Smiltenes novads https://bit.ly/2NfOMpt Beverīnas novads https://bit.ly/2Ir43Vr 

 

Fotogrāfija no Beverīnas novada pašvaldības fotoarhīva

Vairāk informācijas:

Baltic Communication Partners Projektu vadītāja Linda Miltiņa,

(tālr. +371 26449620; e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.)