Par Beverīnas novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā pieejamiem pakalpojumiem

KAC logo avizei

Beverīnas novada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu.

VPVKAC klātienē var pieteikt noteiktus Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus. Iedzīvotāji var saņemt arī informāciju par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, Valsts ieņēmumu dienesta, Lauku atbalsta dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Valsts zemes dienesta e-pakalpojumiem un palīdzību e-pakalpojumu lietošanā.

VPVKAC darba laiks:

Pirmdiena 8:00-12:00; 13:00-18:00
Otrdiena 8:00-12:00; 13:00-17:00
Trešdiena 8:00-12:00; 13:00-17:00
Ceturtdiena 8:00-12:00; 13:00-17:00
Piektdiena 8:00-12:00; 13:00-16:00

Adrese: Nākotnes iela 3, Trikāta, Trikātas pagasts, Beverīnas novads, LV- 4731

Tālrunis: 66954810

E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

SVARĪGI! Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas karte. Lai saņemtu e-pakalpojumu, nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.

Informāciju sagatavoja: Beverīnas novada VPVKAC speciāliste Inese Krūmiņa